Har du slingat håret?

I fett??
frågade min pappa mig igår, var en liten pik att det var dags för en dusch kanske..
Jag har gått in i byrollen, så skönt. Insåg dock idag att jag har duschat mig en gång sen jag kom hit i söndags, kanske lite väl sunkigt eller?!
Gav min pappa ett klipp, han är nu stilig som få, en oldie but goldie!

Känns lite overkligt att vara hemma, eller inte overkligt snarare verkligt. Som vanligt är det mesta som det brukar, skönt. Lungt och härligt. Det enda som inte är så lungt är min mage....efter 3 månader utan kött till att 4 dagar i rad kränga älgkött vet den inte riktigt hur den ska göra....en liten olustig och i vissa fall panikartad känsla attakerar med jämna mellanrum...håller mig nära ett dass in case of ....

Några dagar till i lugnet sen dags att ta tag i vardagen igen...peace!

Noah har mitt hjärta runt sitt lillfinger, jag följer hans minsta vink och blink med hans suuuper långa ögonfransar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah sjysst av far vår! : )

2011-04-24 @ 14:56:37
Postat av: soffan

Fettpolisen nummer 1!

2011-04-27 @ 22:12:23
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0