Green liped oyster

Fick vi prova idag på vår matresa genom regionen.
Terro spydde och Kim satt och sympati hulkade i bussen. Spännande.
Påsar skickades runt och jag åt en saltlakrids napp och vände blicken ut genom fönstret.
Vi skuffade runt i bussen och stannade för att köpa bör och grönsaker som vi intog vid flodstranden i en baguett. Sen bjöd några av oss på lite gymnastik konster. Ska lära Robin allt jag kan och han ska lära mig koka ris som inte blir gröt. Jag gillar i o för sig ris i gröt form men kan vara bra att kunna få riktigt ris om jag inte har min kära riskokare till hjälp vid kungligt besök.

Kommentarer
Postat av: Päivi

Ja, alltså finns det folk som kräks lite här och var vilket vi ju förståss vet, men känns extra angeläget nu när vi här hemma i byn har haft det i tur och ordning med start från far Määttä. Tur att ni andra inte är hemma, då hade ni också fått magsjuka. Kul med bil, kan ni inte skriva ner era roadtrip planer - eller nä förresten, tänk om nån förföljer er? Äh, strunt i det, vi ser ju var ni är och när. Förstod inte riktigt detta med vinprovningen men ja, annars lät det trevligt:) Ha det nu så gott och ta hand om er. Kram o god natt/Päivi

2011-02-08 @ 23:37:20
Postat av: Bullen

Tack för kortet älskade syster! Ha så kul på Road trippen, kör försiktigt! Puss

2011-02-12 @ 11:50:53
Postat av: Soffan

Varsa god Bullen!



JO Ida sa ni varit sjuka hoff tur att vi ar har! Sa roligt att ha henne har. Vi far forsoka uppdatera bloggarna lite sa ni kan folja oss! Nasta stopp blir Milford Sound sa vi kan spana in fjordlandskapet! Hoppas ni alla ar fiska nu! Kramar

2011-02-15 @ 00:33:10
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0