Världens Bästa Ida

som är väsldens bästa reskamrat och syster!
Saknar dig!!!
Hoff vilken helg och vilka trevliga tre veckor! hur summerar jag det här??
Just nu går det inte riktigt för allt jag kan tänka på är Idas panikfnitter när jag försöker säga taxi nummret hon ska knappra in 04.25, då vi missat hennes shuttle bus till flyget.
Ida nummret är 46 344 sen fem 9 or ...men Ida envisas med att knappra in 46 344 5999 hahah oj oj oj men tillslut kom taxin och Ida skulle just kliva på planet från Sidney mot Singapore. Voi Voi tur att vi är två ibland!
Wellington was Windy, wicked and Wounderful!
Har skrattat så mycket, dansat en liten del, pratat engelska, gjort ett biobesök, ätit sushi, shoppat, Svängt runt på Te Paps National museet och hängt med Irländare på Irländska pubbar.
Vad har jag lärt mig då i helgen?
1 tro inte att du kan dricka som en Irländare. Varnanan vatten hjälper!
2 det är inte blondiner som har roligast det är Irländare. De är nog födda med leenden på läpparna!
3 be om två nycklar inte en.
4 massor av matnyttig Information om världen och Nya Zealand på museét. Går inte att sammanfatta här men lite klokare kanske jag blivit, i helgen (eller i alla fall på ett ut, lite klokhet flög nog ut när ölen gick in)
5 viktigast av allt - res tillsammans med någon (förslagsvis en syster). Delad glädje är dubbel glädje!!
Jo lite kuriosa, 3 gånger under Idas vistelse här har folk trott att hon är äldre än mig...hehe
Systrarna Äventyr!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åå vad fina ni är :)

och haha skräll att det alltid blir trubbel när det är bråttom för den där människan (;

Hoppas du har det bra, saknar dig KRAM

2011-02-27 @ 15:26:18
URL: http://www.kaajsam.blogspot.com
Postat av: Ida

HAhah jaa nog har man fatt skartta.. super harligt! Ar nu i SIngapore, mellanlandning. HAr gatt bra att resa, sover som en stock : ) Vi hors battre sen. Puss

2011-02-27 @ 15:49:34
Postat av: Soffan

Tack Kajsa! Saknar dig med! Jo hoff snabba ryck men fint gick det till slut =) Kram



Skönt nu är du snart hemma Ida! Vaknade i morse och tänkte i nästintill panik, VAR ÄR IDA??? Innan jag kom på att du åkt hem, snyfft!!!Fortsätt sova snart hemma! Puss

2011-02-28 @ 08:45:38
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0