We did it!

Heja flygande systrana Maatta!
Queenstown ar magiskt gillar det som tusan. Har skulle jag kunna bo!
2000 meters alptoppar moter en klarbla sjo. Folk i rorelse och surf/aventyrs/utelivs butiker ligger vagg i vagg med mysiga cafer och sma barer!

igar blev det en ol pa pubben till tva trubadurer nar vi landat efter vart 12 000 feet hopp ur flygplanet! Det forsta vi bada sa nar vi landat var - Jag vill gora det igen!
Varfor gor jag inte det har varje dag.
Kanslan nar du ramlar ur flygplanet och ljudet fran motorerna tystnar och overgar i bruset fran vinden som trycker pa dina oron ar obeskrivligt. Nar du ar pa vag ner kanner jag mig trygg och fri, kan inte tanka pa nagot annat eller vara nagon annanstans an just pa vag ner mot marken i en rasande fart. Bra for mig som alltid stressar mot andra platser hela tiden att bara vara. Fallskarm ar kasnke det som far mig att stanna upp och njuta och bara uppskatta nuet. Plus att utsikten ar helt fantastiskt!

Sa glad att Ida ar har och leker med mig!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter underbart! Men jag blir svettig bara jag tänker på det. Jag som vågat göra typ allt i mina yngre dar vågar nästan inget längre. Vad hände?!



& du, våga inte bosätta dig så långt ifrån oss ;).

Saknar dig massor!! STOR KRAM

2011-02-15 @ 08:40:15
Postat av: Anonym

Jag tror att jag ngn dag också vill hoppa fallskärm:) Vad kostar det? Hoppade ni tandem?

Puss

2011-02-15 @ 14:41:36
Postat av: Päivi

Jag vill också...det låter helt underbart. Frihet och tystnad, eller är det kanske samma sak? Hur är det att se jorden närma sig? Går det fort? Ja, jag kan bara tänka att det måste vara fantastiskt. KUL! Låter som en underbar plats över huvudtaget. Sovkomforten låter det dock som att det är sämre med. Turvisas ni att ha nattvakt i framsätet? Trangiakök låter som en bra idé, mat kan ju behövas om ni ska orka flacka. Sen känns det toppen att få ett livstecken från er, har tänkt på er...Detta får vara min hälsning till er båda och er alla då det inte går att skriva kommentar till Idas blogg. Fina bilder, ni är så söta sisters. Älskar er förståss. Ha det gott/STOR kram från Päivi

2011-02-15 @ 23:31:41
Postat av: Kusin Anna

Ni är då för coola!!! Härligt!!

2011-02-16 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0