Den lokala pubben

Gjorde vi ett besök på igår. Dansade för allt jag var värd och kom hem drypandes av svett. Trevligt!
Spelade samma musik som hemma, folk dansar som hemma och betedde sig som hemma antar jag. Tjejerna åmar och ser lite svartsjuka ut och killarna brölar och vill ha uppmärksamhet. Men hittade två snubbar som kunde dansa det är alltid kul att lära sig några nya mooves! Hmm efter gårdagen och de jag sett hittills behöver ni nog inte oroa er om att jag ska bli kvar här.
Min favorit öl heter nu Hop rocker pilsner och är en lokal liten godbit. Gillar även fenomenet med twist tops som ölflaskorna ofta har här och framför allt när det är en fråga i korken. Det gör att ju fler öl jag dricker desto klokare blir jag!

Kommentarer
Postat av: Asbeng

Det låter som en öl helt i min smak. "ju fler öl jag dricker desto klokare blir jag" Bli inte för klok där borta bara;)

2011-01-16 @ 16:58:12
Postat av: Anna

Det låter verkligen som klokheten slagit till!!! Bra att du tycker det är kul att lära sig nya saker!

Kram från kusinen

2011-01-16 @ 19:55:21
Postat av: Soffan

Asbeng - oroa dig inte jag sparar lite plats för klokhet att fylla på Notting hill!



Anna - Minst en ny sak varje dag så länge det får plats! Fyllde på med nya lärdomar idag, nu har jag lärt mig 50 ord på Maori språk och det enda jag kommer på just nu är Urunui vilket betyder stor penis, är inte det lite konstigt? vad är det som fastnar igentligen??? Kram på dig kussen!

2011-01-17 @ 10:36:18
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0