Goder morgon

eller god kväll som det är för alla hemma i Sverige!
Redan torsdag igen....förstår inte hinner som vanligt inte riktigt med alla bestyr. Men gillar det mer än att rulla tummarna!
Äter min gröt, tröttnar verkligen aldrig.
Vi har trevliga små rutiner här i huset. Imrose vaknade jag och Sofi av HV låten, oftast stiger jag upp först, sen kommer Sofi och Robin släntrar in i köket tätt efter. Robin är en kanon kille han fixar frukost åt Alina. Vi fyra hinner slå oss ner innan sjusovarna i lillstugan visar sina trötta ögon. Frukosten intar vi på altanen och ser Nelsons kullar vakna till liv.
Jag äter gröt och ginger tea, Sofi rostisar och Kaffe, Alina en kopp kaffe och det Robin lagar, de två åter ofta mer lagad frukost likt ägg och rostade med bönor på. Lisa och Marie är youghurt och kaffe flickor. Vi har det så trevligt.
God morron go morrron hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i Köörrrr (med min fina morogn stämma väldigt uppskattat!)

Kommentarer
Postat av: Bullen

Vad mysigt ni verkar ha. Saknar dig. HAr tänkt ringa dig, men tror att när jag kan ringa är det alldeles för tidigt. Jag får försöka i helgen. Puss

2011-01-20 @ 08:36:45
Postat av: Soffan

Jaa ring nån dag jag blir glad, imorogn blir det dock kanske lite tidigt då jag måste till skolan o fixa men om du ring på din fredag eller lördag kväll så kan jag ta med mig telefonen ner. Vaknar ändå vid nio tiden =)

Saknar dig med! Puss puss

2011-01-20 @ 09:47:35
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0