Hopp hopp hopp

Älskar hopp hopp hopp bilder....

Kommentarer
Postat av: Anna Hellkvist

HEJ SÖTA SOFIA!

Tänk det trodde du inte va att du skulle få en kommentar av mig, vilken tur att du skrev din bloggs namn på fejjan. Jag ser ju att du är ute på någon form av låååååång resa. BERÄTTA för mig i inboxen på fejjan om du har tid och lust. Du ska inte stanna i Budapest på din jorden runt resa? :)

KRAM Ta hand om dig.

Anna

2011-01-06 @ 10:24:18
Postat av: soffan

Världens sötaste Anna! Nej de trodde jag minsann inte! Kommer ett mail till din inbox inom ett par dagar så ska jag berätta! Hur behandlar budapest dig? Puss och kram var rädd om dig!

2011-01-06 @ 11:15:09
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: Bullen

Låter helt underbart. På cypern har vi det också bra, bra väder, god mat och spännande konferens. Jag ska prova ringa till er hemtelefon när jag är tillbaka i Sverige. Puss!

2011-01-06 @ 11:48:59
Postat av: Mojje

Vad det gläder mig att allt låter så bra och lyckat.Jag kom hem från Nerja i förrgår kväll efter en underbar vecka där med sommarvärme och sol. Många badade. Vi hade ett intressant program och alla i gruppen är så trevliga och positiva människor. Men jag har inte glömt vårt möte i Klågerup! Vad roligt det var att träffa alla och fira med er. Jag klarade mig från en ny förkylning! Stor kram! Jag kommer att fälja dig via nätet! Mojje

2011-01-06 @ 16:55:44
Postat av: Kajsa

Härliga pix, du har verkligen hopptekniken i dig!

När du kommer tillbaka får vi hoppa tillsammans!



Kram saknar dig!

2011-01-06 @ 17:07:30
URL: http://www.kajsam.blogspot.com
Postat av: moster bigge

Tjolahopp! Du skriver så mkt och så bra. Kul. Bra boende. Det verkar bättre än på berget här strax intill. Inga råttor? Här i Gbg har det toksnöat ett dygn, har aldrig sett så mkt snö här. Det är gudomligt vackert, men ska visst regn bort på lördag. KRAM, Bigge

2011-01-06 @ 17:49:27
Postat av: Päivi

Hallå och vad kul det låter, blir riktigt avundsjuk...Härligt med bra boende och solen ser onekligen toppen ut, men förstår att din hud fick en chock efter vinterkylan :) Här fortsätter den, fast idag har varit helt ok vara ute väder -15 bara. Ha det nu så gott och ta hand om dig. Saknar dig men är glad att få följa dig på din resa via datorn, då känns du lite närmare. Hörde att du blev väckt idag, ska göra ett nytt försök en bättre tid. Kram Päivi

2011-01-06 @ 19:45:46
Postat av: Soffan

Bullen, cypern låter bra! njut och hoppas du hinner njuta lite inte bara jobb!

Moje, vad skönt att du hade det bra i Nerja och att du slapp förkylningen!

Kajjan, vi har en trampolin! Jag övar så nu blir det mycket hopp hopp när vi ses!

Bigge, inga råttor so far, lite fuktigt men det torkar upp! Ta det försiktigt i snön!

Päivi, här är härligt och det var trevligt med telefonsamtal, vi får boka in en tid! Jo värmen är lite chockartad men ljuset är mer påverkande, glömmer vad mörker gör med mig. Ta det försiktigt i vintern!



Jag är glad att ni följer mig saknar er alla och ni känns så nära!

2011-01-07 @ 07:48:36
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0