Kia Ora

eller Hej!
Jag är framme och har mött upp Sofi. Resan gick bra, väskan kom dock inte med planet.... Fick ett surviver kit med en t-shirt storlek XL, perfekt!  Jag hade faktiskt tur och innan jag han gå ut för att köpa nya kläder anlände väskan till Fat Camel hostel som det heter där vi bor.
Jag har drabbats av lite Jet-lag efter min 33 timmars resa, kunde knappt hålla ögonen öppna men vi kämpade oss ut och fick se ett dundrande fyrverkeri, Heja Auckland!
Gott Nytt År! (Jag applåderar i takt med asiaterna bakom mig)

Kommentarer
Postat av: Moster Bigge

Lovely to see you and a HAPPY NEW YEAR till dig, Sofi och alla jag inte känner. Kom ihåg energitabletterna om det blir för jobbigt. PUSS!

2011-01-02 @ 12:04:47
Postat av: soffan

Tack detsamma! Saknar er men nu ska jag njuta! Jag har tabletterna i säkert förvar, än så länge passar jag på att varva ner med 12 timmars sömn haha men de kommer till användning ska du se! PUSSSSSS

2011-01-05 @ 04:07:25
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0