mamma

var så söt och skickade kort så nu har jag underhållning och sen ringde hon! Mycket trevligt! Hade visst missat herr Lagerlöfs födelsedag, så grattis i efterskott!

Idag är jag lite trött i ryggen då vi utmanade träsktrollen och campus på fotboll (campus killarna fick spela med oss moantain people då de inte fick ihop eget lag) Givetvis satte vi de små ogursen på på plats och jag fick göra avslutande målet efter ett mycket vackert passningsspel. Vi var väldigt vassa vill jag lova, heja Mountain!
Varför Mountain people och träsktrollen? Jo de som bor nere i dalen kallade oss för Mountain people då de nog är lite avundsjuka på vårt fantastiska läge uppe på höjden, så vi fick kontra blev the ogurs (vet inte hur det stavas men ni vet shreek people) ja och campus folket inte så svårt att räkna ut de bor på campus.
Men idag en ny dag och solen skiner, life is god!
Jess hur var Jake med ögonen ihop? Smaskig att titta på eller?

Kommentarer
Postat av: Asbeng

Riktigt osmaskig faktiskt! Jag har nog aldrig himlat med ögonen så många gånger i samma film. Tänk om:)

2011-01-25 @ 19:32:49
Postat av: soffan

Haha ok jag ska fundera p[ saken men lovar inget haha

2011-01-27 @ 23:31:24
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0