Flugorna

gör mig galen!!!!
Försöker sitta och skriva på mitt examensarbete men flugrackarna envisas med att sätta sig och kittla mina ben hela tiden.....vår flugfångare är full....måste fixa en ny
var lugnare i hängmattan...skulle stannat där nere och vaggats till sömn...mmm mysigt förstår att barn sover bra sover bra i vagnen, ligga där och vagags och lyssna på livet som pågår vid sidan. Älskar att sova räv, att vara mellan sömn och vaken och skapa sina egna drömmar!
Nä får väl slåss lite med flugorna och sen skriva ett stycke till...
schiit schiit schiit

Kommentarer
Postat av: Idis

Sova räv är ju det bästa : ) Själv har jag gått och dragit på mig feber..skit och pannkaka! Det var kanske det lunga efter vårt resande som gjorde det när du också blev sjuk! Flugor är dumma! Men tänk på flugorna i Waverock så är det ju inget i jämnförelse! Ha de toppen. Puss och kram

2011-03-05 @ 07:14:09
URL: http://maettae.blogspot.com
Postat av: emma

Bra att dom håller dig på alerten.. =) Noah snarkar och snuttar på sin rosa napp. Jag ska snart till huset. Saknar dig puss!

2011-03-05 @ 10:48:59
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0