jag vill upp till Vittangi!

Någon som vill sponsra en fattig student??? gu vad jag saknar er där uppe! Läser Emmas blogg och Noah verkligen växer så fort. Påsk i Lappland är något som måste upplevas, helst VARJE ÅR!
Jädrans moster Soffan som inte kan vara nöjd hemma i Sverige utan hela tiden måste flänga runt jorden!!! (så tror jag Noah sitter och säger när han saknar mig..)
Nä ibland undrar jag ta mig tusan varför jag inte bara kan sätta mig på arslet och njuta av allt bra jag har hemma??? Ibland undara jag hur det igentligen står till i min knopp? vart dessa rastlösa ryck kommer ifrån?? Någon som har en teori? Gärna vetenskaplig, det borde ju vara enkel fysik, eller?
Det är verkligen inte så att jag har det dåligt, jag älskar att vara här och nu i landet med de långa vita molnen. Men snyft vad blödig jag blev sen lillsyrran klämde ut det där lilla charm trollet....grät när mamma skrev att hon pratat med Noah i telefon, han hade sagt bänta som tydligen betyder vänta. Vad är det som händer? Är det så här att vara vuxen?
Nä inte grubbla för mycket, bättre att smida planer medans jag är varm i kroppen, kallnar jag blir jag kanske stel och fryser fast efter vägen....månne vad nästa äventyr ska bli? skulle gärna vilja komma tillbaka och arbeta med Rugby world cup som går av stapeln i NZ senare i år.....
Men seriöst, varför skulle jag börja min praktik 2 dagar efter att jag kommer till Sverige när påsken knackar för dörren, stressad jag blev nu....andas......andas...äh skit nu får det bli en super gråt och snyfft kväll, kärleks komedi min kära vän ikväll är det du och jag!

Kommentarer
Postat av: Mor

Säger bara en sak.VÄLKOMMEN TILL VUXENVÄRLDEN!!!!!!!

Älskar dig!Allt kommer bli bra.Vi längtar alla efter dig. Tänk den underbara tanken att alla längtar efter just dig. Nu när du inte varit hemma på ett bra tag så har vi så mycket syre över. Kom hem och förbruka den som du brukar göra.

Mikael hälsar. Massor av pussar och kramar mor

2011-03-24 @ 15:09:34
Postat av: Ida

Satt och pratade med faster A-G i helg och hon berättade överallt hon skulle åka och har varit detta år. Så jag tror det ligger i släkten det där rastlösa i behov av rörelse! När du kommer på svaret hur man botar det..eller kanske vänder det till nått positivt säg till mig : ) saknar dg! kram

2011-03-24 @ 20:02:29
URL: http://maettae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0