Kiwi pizza eperience

Wow igår lyckades jag och Katrin med konststycket att äta 4 pizzor! heja oss!
Katrin var en ängel och bjöd mig på födelsedags/julklapp/snäll och trevlig middag. 623 erbjöd all pizza you can eat 15 dollar. Perfekt! NZ har faktiskt en liten egen pizza kultur...
Pizza nr 1: Kyckling, ost och cranberry sause. Smaskens!
Pizza nr 2: Soltorkade tomater (i love), vanliga tomater, paprika, ost och feta ost (me love) och oliver. Smaskens!
Och håll i er nu för efter dessa två gick vi in på dessert pizzorna...
Pizza nr 3: Brödbotten, chokladsås, choklad droppar mörk och vit, choklad flakes, bananer och vaniljglass. SMASKENS!
Pizza nr 4 (nu har jag knäppt upp mina byxor och börjar känna mig lite mätt men Katrin sa har vi ätit upp den förra och får en till ska vi minsann testa den andra oxå!! Baska!): Bröd botten, jordgubbssås, färska bär, pajsmulor, havregryns caramelliserade och vaniljglass. SMASKENS, den blev en favvo dock orkade jag bara smeten inte botten.
Fantastiskt bra koncept helt klart bättre än vi trodde. Men sen rullade vi sakta hem i mörkret, var tvungna att ta mördar backen hem för att lätta lite på trycket!
Tack snälla fantastiska katrin för en fantastisk måltid! Heja Kiwi Pizza!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhå det lät ju intehelt fel med dessert pizza! Inte vanlig pizza heller för den delen! kram

2011-03-31 @ 20:29:34
URL: http://maettae.blogspot.com
Postat av: Mor

Du är duktig på allt. Men vart det inte lite fullt i magen? Här i Getinge fortsätter vi vårat husrep. Det går frammåt. Pratade med Anki i dag. Vi ska dit och äta middag i påsk.

Puss mitt hjärta

Älskar dig

Mikael hälsar, mor

2011-03-31 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0