Lite ynklig

känner jag mig....krasslig men kan vara för att min vapendragare i äventyr åkt hem..och imorgon åker Sofis vän Hans, blir så tomt varför kan ingen stanna??!!
Idag har i alla fall varit en trevlig skoldag. Två Maori snubbar har lärt oss en Haka och en välkomst sång. Efter skolan har vi stolt haft en uppvisning för våra gäster och jag sak gladeligen lära alla som vill när jag kommer hem. Det var lite svårt att stampa takten, sjunga på maori och göra rörelser samtidigt, men all fristående träning kom väl till användning.. Simultankapasitet är dock inte min starkaste egenskap....
Jag har gjort en stjärn himel ovanför min nya säng. Vi har nämligen bytt rum här på berget. Nu sover jag under sofi i en bunkbed. Bild på stjärnhimlen kommer!
God natt nu blir det Stomp the yard för att bota mitt halsont!

Kommentarer
Postat av: Idis

Inget fan av multitasking! : ) Hälsa Hans och Sofi att de får komma och hälsa på här uppe hos oss någongång : ) Nu är jag hemma i Kiruna, solen skiner super stor och det är ca -1,5 grader. Helt perfekt med andra ord! Trots att det alltid är lite vemodigt att komma hem, men mycket bättre till detta väder. Ska ta och köpa turskidor idag hade jag tänkt mig så man får nått gjort! Och tvättta! Hoppas halsen blir bättre!

Kram i massor!

2011-03-01 @ 10:05:39
Postat av: emma

Ser framemot bilden, du har det säkert riktigt mysigt! Vi har det bra här, ser framemot huset nu, mest det i tankarna. Har tyvärr inte fått iväg något brev ännu. Jag ska försöka. Kanske blir mail i stället.. Saknar i alla fall dig väldigt väldigt mycket.. Puss och kram

2011-03-01 @ 19:49:21
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: soffan

Ida- Sofi hälsar att hon kommer! Heja tur skidor, hmm en vår hemma nästa år kanske skulle sitta fint! Idag blev jag ännu mer sugen på att köpa och öppna ett trevligt litet B&B där uppe....Sitter med ginger tea nu. Ut i våren nu och njut! Puss o kram



Emma - bilden kommer ska bara se till att huset är tomt så internet klarar av att ladda upp bilder..jag blir glad vilket som och jag läser din blogg och saknar er i massor! Puss puss

2011-03-03 @ 08:03:19
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0