Min stjärnhimmel!

Det första och sista jag ser varje dag!
saknar er!

Kommentarer
Postat av: Moster Bigge

Ser ingen moster på din stjärnhimmel...

Men det kan ju å andra sidan tolkas som att jag fortfarande är i livet.

Det verkar som att du fortfarande har det bra, trots att Ida åkt. Bra. Här är det också bra, men längtan efter vår. Ljuset är tillbaka och fågelsången, men ingen värme.

Hälsa Sofi. steffe och jacke hälsar. Love you. puss

2011-03-12 @ 20:50:32
Postat av: Soffan

Moster! Att ingen bild på dig finns beror på att jag inte har fått någon med mig, alla bilder är gåvor. Men många fler finns på min stjärnhimmel, bland annat du givetvis! Och du lyser så klart och fint så att jag kan hitta hem till dig snart! Våren är nog på väg låter det som. Här kommer hösten men idag är det sommarvärme igen, najs! Hälsa dina grabbar! Love you! Puss

2011-03-13 @ 00:46:53
URL: http://migheja.blogg.se/
Postat av: emma

Vad fint du har det, mysigt med lite fmailj nära! Puss

2011-03-13 @ 07:09:53
URL: http://empo85.blogspot.com
Postat av: Asbeng

2011-03-13 @ 16:46:48
Postat av: Asbeng

Vi saknar dig!

2011-03-13 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0