Queenstown again!

Fantastisk stad!
Oj oj oj vad vi dansade igar, i studiesyfte foljde jag med pa Pub Crawl igar, sex pubbar och en shot pa varje. Forvantade mig det varsta har ju hort talas om att sana har tillstallningar kan spara ur, men oj vad bra det gick och vad vi dansade!

Jag Henny och Elin var givetvis the last man women standing! Dansa ar grejjen alltsa. Maste ocksa fa saga att det ar roligt att hora att man inte ser ut som en gammal gumma, 23 ar jag nere pa nu tydligen.

Ida vi matse defenitivt aka hit pa vintern, nu ar hosten har och jag skulle sa garna vilja se det i vinterskrud.
Pubbarna har eldar som brinner sa nar man komem rhem luktar man som en hel skog, jag gillar kanns som hemma!

Men Isolering alltsa, nu far dom ta tag i det har problemet, inatt var det cirka 14 grader sov i Pyjamasen och merino troja och varma strumpor.... mina fotter ar fortfarnade som isbitar....INTE OK!

Imorogn aker vi mot Fox glacier blir dar i 2 natter sen Punakiki pa vastkusten sen tillbaka till Nelson.

Dagarna gar fort snart ar det dags att hoppa pa planet igen!





Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan! Kul att höra att du har det bra.. Vi har det bra också snart flyttar vi nog till huset.. Spännande.. Jag tänkte ringa dig men när ska man ringa och så? Dessutom har jag inte numret nå mera.. Du kan ju maila svaret.. Jag kan ringa tidigt också på morgonen ju.. Vi är ju vakna vid sex redan.. Stor kram

2011-03-20 @ 19:35:53
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0