Ring ring!

Vaknade jag till i morse, det var pappa! Mycket trevligt!
Han frågar - har du hemlängtan?
jag svarar - jo.
Han säger -  när kommer du hem?
Jag säger - 15 april tror jag.
Han säger -det är ju snart, när kommer du upp?
Jag svarar - så fort jag kan.
Vill upp till våren och påsken och för att träffa hela högen och dricka en kopp kaffe med fammo. 
Men innan jag åker hem ska jag njuta varje dag av att vara här. Jag och Katrin började denna dag med en promenad för att bli varm i kroppen och köpte färskt bröd, NJUTNING nummer ett!
Jo just jag har Katrin här, så skönt att få prata och uppdatera sig lite med min vän, får ha henne här hela veckan! NJUTNING nummer två!
Emma ringde också i helgen, glad blev jag!
Nu skiner solen skulle visst bli 23 grader idag, imorse var det väl 8 grader, fukten rinner av insidan av rutorna.
Off to school!

Kommentarer
Postat av: Frida

glöm bara inte att stanna åtminstone en snabbis i Halmstad & hälsa på oss innan du i såna fall drar norrut. VI SAKNAR DIG! puss

2011-03-30 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0