The devil

med Timo Räisinen sjöng något som gick ungefär såhär

you clearly want me and I clearly want you, why ruin it all?
my heaven last night might have been your hell


När jag hörde texten i morse på Morgonpasset kändes den så rätt, eller ni vet som att så här är det ju väldigt ofta. Om du nu inte är lyckligt gift men jag menar ur ett singelflicka/pojke perspektiv.

Det här spelet som alltid är på ute i verkligeheten är väl inte det lite tröttsamt? Varför ska det vara så svårt att bar avara och göra som man vill. Jag vet "sluta spela" borde väl vara lätt, men det är ju svårt om alla andra spelar? eller?

Hur rättfram går det att vara och är det sanning som kommer ur folks munnar efter 02:15 fredag kväll? eller för den delen lördag morgon?

Jo jo jag säger då det!
Roligt att vara hemma i Halsmatd över somamren i alla fall!
Sommaren uppdrag:
Försöka förstå dessa spelregler alternativt hitta alla kryphål och genvägar, eller varför inte bara skita i reglerna och bara göra som jag vill!?


Kommentarer
Postat av: Bullen

Gör som du vill, i slutändan handlar det om ditt liv och välbefinnande. Bullen

2011-05-04 @ 09:52:20
Postat av: Kusin Anna

Håller med U gör som du vill!!! Kram

2011-05-06 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0