Här finns en skylt som säger

"US custom inform you that this area contains substance that are proved to cause cancer" Inget ställe jag vill stanna länge på. Undrar om det är heltäckningsmattorna eller alla stolar i fejk skin? Well thanks for the warning!

Sen är det också konstigt för nu säger dom att klockan är 19 på kvällen den 29 december här i LA. Nu kommer jag sitta 13 timmar på ett plan och när jag landar kommer det att vara den 31 december klockan 07 på morgonen. Får ni den matematiken att gå ihop??? Inte jag i alla fall. Det var dagens kluring!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha cool du missar en hel dag (;

hahaha



kraam

2010-12-30 @ 11:27:57
URL: http://www.kajsam.blogspot.com
Postat av: Katrin

Har just uppdaterat mig om din jul. Gud vad härligt du verkar ha haft det! Det är en sån jul man längtar efter när man är iväg... Även om jag hade en väldigt bra jul jag med.

Hoppas du kommer fram säkert till NZ så ses vi bara om ett tag! Kul med jobb på Halmstad o Co.!! Ta hans om dig.

Puss och gott nytt år!!

2010-12-31 @ 02:00:05
Postat av: Moster Bigge

GOTT NYTT ÅR! Hoppas ni har det bra, hälsa Sofei, PUSS.

2010-12-31 @ 15:52:48
Postat av: soffan

Ja kajjan jag missade totalt en dag haha



Jaa katrin snart ses vi! Min jul var super vill höra allt om din sen!



jag har hälsat hon hälsar till dig Bigge!



Puss till er!

2011-01-05 @ 04:04:36
URL: http://migheja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0